dilluns, 20 de febrer del 2012

De dos


Dos éssers -humans, o no- conversen vora del mar, asseguts a una de les pedres més altes de l'escullera. No importa quin tipus de relació tenen entre ells, ni l'edat, ni les seves feines, ni els seus orígens tribals. Són dos. I parlen.
-Tens el cap ple de pardals. Reacciones sense pensar. Et deixes endur per l'emoció. Has de ser més racional. Si vols sentir, fes-ho, però amb sentiment.
-Ahir ho deixaré de fer. De veritat. Ho nego tot. Em pots creure o mirar la setmana que ve. Aleshores, quan sigui un nen, tornaré a fer el que mai he fet. Sóc un horitzó llunyà. Un astre terrenal i unes estrelles marines. Si vols, i ho detestes, vine amb mi, al mar. Caminarem per sobre la terra que ens enfonsarà i no ens ofegarem. Som espectaculars, som detestables. No som res i tu et sents un miserable. Però mai seràs pitjor que jo. Jo sóc el millor. Ara, ahir, i abans d'ahir, però no demà; i sí l'endemà pel matí.
-Per Déu.... Estàs content?
-Estic eufòric...
-Ja no estàs trist?
-Estic deprimit...
-Em fas por.
-Jo em tinc pànic...
-Em tens ràbia?
-Crec que t'odio...
-No t'entenc... pensava que això nostre era amor.
-Jo estic segur, tot i que dubto, que això nostre és passió...

1 comentari:

Judith ha dit...

t'has plantejat vendre els teus realts per fer cançons? aquí tens un altre exemple! només s'ha de posar la música...