divendres, 8 de març del 2013

Relat d'agradar

M'agrada el teu cul de peix bullit, caigut, ple  de grassa i amb granets de pus per tot arreu... i les teves motlles gegants que et converteixen en un barril flonjo i voluminós... i aquests pits tan grans que semblen les mamelles d'una vaca. M'agrada que siguis grassa i mengis mentre fem l'amor... M'agrada que m'untis amb oli i em passis la salsa dels calçots pels cabells, i després me'ls llepis degustant el gust d'ametlla. M'agrada quan mengem gelat, tots dos nus, i usem els dits dels peus com culleres, jo menjant dels teus dits, tu dels meus. M'agrada quan faig paella i porto els plats al lavabo, jo assegut a la dutxa i tu defecant; ens cruspim fins i tot el cap de les gambes escoltant el sons dels teus flats... M'agrada beure vi, si abans te l'has posat tu a la boca i me l'escups, a poc a poc, entre els meus llavis. M'agrada la carn i el peix, m'agrada tot mentre estigui perfumat amb la suor del teu cos. M'agraden les olives, quan abans de donar-me-les te les guardes dins del teu cos.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No l'entenc!!!!!!!!!!!

Yves ha dit...

No? Ostres...
Estil rector de Vallfogona...