dimecres, 11 de febrer del 2015

Relat d'infrahumans


Estimat Dant;
Li escric aquesta carta perquè m'han informat que està reclutant nous treballadors pel seu viatge. He vist l'oferta que ha penjat al seu portal web i estic molt interessat en formar part del nou equip de treball que està formant.
No em queda clar  a quina part de l'inframón treballaria, però tampoc és una de les meves condicions primordials a tractar.
Respecte a les meves aptituds, li adjunto el Currículum Vitae perquè pugui constatar del meu altíssim nivell. Sóc conscient que molts treballadors es presentaran com a candidats a aquesta oferta argumentant la seva millor posició; no vull que em compari a ells. Si us plau, no ho faci. El meu pas per l'infern no té res a veure amb el que ells li diran. Hauran estudiat a les millors acadèmies, els seus pares hauran invertit en les millors escoles; però l'experiència que jo he palpat, de primera mà, estant en contacte amb els éssers més menyspreables del planeta terra no dóna peu al dubte.
Per això, li suplico que em retorni la carta adjuntant ja el formulari a omplir per entrar a treballar en un dels seus anells. No oblidi col·locar-me entre els analfabets més cruels i dèspotes, només jo ho podria suportar.
Sense més dilacions, m'acomiado.
Rebi una cordial salutació.