divendres, 29 de gener del 2016

Relat de llepaculs

-Crec que tinc unes habilitats que hauria d’aprofitar.
-I quines són? Escriure?
-No, llepar culs.
-Els llepes bé?
-Més bé que ningú. Sóc capaç de transformar-me en l’animal que més necessiti segons el moment necessari. No em manquen recursos ni ganes. Sóc un transformista! Recordo quan treballava a les Rambles que...
-Mai no has treballat a les Rambles!
-D’acord, tens raó. No hi he treballat mai, però això no és important. Podria haver-ho fet. Seria genial haver-hi treballat! Ser una artista de la ciutat, reconeguda per...
-Els transformistes de les Rambles mai no han estat massa reconeguts...
-Clar, clar, ja ho sé. Però jo hagués sigut diferent! Hauria destacat per sobre de l’street art, de l'urban art, de l'urban street o com es digui! I tothom recordaria el meu nom. Fins i tot els crítics més entesos del país, aquells que mai no jutgen els transformistes de les Rambles que cada dia actuen sense rebre res a canvi...
-Fa temps que ja no hi actuen, els van fer fora...
-Cert, cert... ara només hi ha venedors d’entrades i floristeries de pa sucat amb oli. Però el cas no és aquest, sinó que jo sóc transformista!
-Llepaculs! Llepaire!
-Bé, digues-li com vulguis! Em transformo...
-Llepes...
-Llepo el que sigui! A qui sigui! No tinc pudor!
-Això fa pudor...
-No fa pudor, no! Ningú no em veu quan llepo!
-Els altres ho veiem. Clar que els altres no comptem.
-Aquí està la gràcia! Els altres no sou ningú! No llepeu, no compteu! No existiu! Si sabessis fer com jo... oh! Què bé t’aniria!
-M’aniria el què?
-Tot plegat! Mira’m a mi! Sóc feliç! Per fi faig el que vull!
-Llepar culs?
-Això és el de menys! Ets massa primmirat! Com no veus la veritat, el cas, la casualitat, la fe...
-La fe... La fe religiosa?
-No, no! La fe en tu mateix! En poder llepar i créixer! Com més creixes, més llepes; com més llepes més gran es fa tot!
-I al final?
-Al final diuen...
-Diuen que la caiguda és molt forta.

-No! Això ja no! Això era abans! Les figures de cera ja no es desfan! A fer ganxet! A llepar! Fes-me cas i mataràs!